wtorek, 24 listopada 2015

Zimowy niezbędnik

Zimowa pora zbliża się wielkimi krokami, powoli czuć grudzień. Dzisiaj opowiem krótko o moich zimowych niezbędnikach, które umilają mi zimowy czas,. Jestem zdecydowanie "ciepłolubna", więc zima nie należy do moich ulubionych pór roku, dodatkowo (jak na razie) nie uprawiam żadnego sportu zimowego, więc nie czekam jakoś z utęsknieniem na zimowe zaspy i mrozy. 

Buty - Deichmann
Sweter- C&A
Szal - aliexpress.com
Skarpety - bazarek

Moimi ulubieńcami na zbliżające się miesiące są buty - w tym roku postawiłam na sznurowane workery, granatowe, wydają mi się dosyć oryginalne właśnie ze względu na piękny kolor, a nie czerń lub klasyczny dla tych butów kolor miodowy. Kolejnym niezbędnikiem jest super gruby sweter (swetrzysko ;)), mój jest akurat z sieciówki, gruby, z pięknym splotem i w dosyć klasycznym kolorze. Mam go od roku i jest chyba moim ulubionym swetrem. Do tego szal w kratę, który w tym sezonie zagościł w szafie wielu dziewczyn, dodaje mi trochę kolorów i pozwala się troszkę przykryć podczas zajęć na uczelni. Ostatnie są... wełniane skarpetki, które dostałam od babci mojego chłopaka. Mam dwie pary i kocham je miłością wielką. Cudownie sprawdziły się podczas zimowego wyjazdu w góry, a wieczorami błyskawicznie ogrzewają moje zimne stopy. 


Jakie są Wasze zimowe niezbędniki w garderobie? Bez czego nie możecie się obejść i co Wam poprawia humor podczas zimy? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz